Sabtu

Status Pendapatan Tinggi - Kadar Celik Kewangan Adalah Prasyarat

Maulizan Bujang Saya yakin Model Baru Ekonomi yang dibawa oleh DS najib mampu untuk membantu mempertingkatkan pendapatan rakyat terutamanya kumpulan yang dikatakan 40 peratus yg masih berada didalam kategori yang perlu diberi perhatian sekaligus membolehkan mereka menikmati kesejahteraan hidup yang seiring dengan pembangunan negara.

09 June at 01:16 ·  · 
Hairullizam Bin Ismail
Hairullizam Bin Ismail 
mudah mudahan amin.....
09 June at 07:25 · 
Khairul Bin Hashim
Khairul Bin Hashim 
masih perlu diperincikan.... tidak boleh terlalu yakin.... yakin membabi buta boleh menimbulkan syak wasangka... saya takut masih ramai yang tak bersedia... golongan2 miskin tegar dalam kampung.... tp golongan bandar macam saya dh lama bersedia... kami sedia bersaing dalam 1 malaysia.... "perlu kupas tulisan/pandangan Datuk salleh majid Pakar Ekonomi negara kita..."
09 June at 09:20 · 
MrUjang Abu Samah
MrUjang Abu Samah 
yang paling utama untuk rakyat hari ini bebanan di kurang kan, kerjakuat dari pemimpin hari ini mula menuai hasil..kalau bercerita soal PUAS, tiada yang pernah puas..semoga MBE dapat dilaksanakan dengan jayanya..
09 June at 16:44 · 
Zon Empat Kota Masai
Zon Empat Kota Masai 
rakyat juga perlu berusaha untuk meningkatkan ekonomi masing...tak boleh terlalu manja dan mengharapkan ehsan orang lain...
09 June at 18:12 · 
Razak Yaacob
Razak Yaacob 
lain mcm je..bunyinya bang zari.....mungkin betul....mungkin betul..mungkin sikit x betul. lihat dan tunggulah....
09 June at 21:46 · 
Sunawan Md Som
Sunawan Md Som 
Kita tunggulah pula apa kata pimpinan PR. Jangan ketepikan pandangan mereka dan harus difikirkan secara rasional tanpa prejudis kepartian.
10 June at 19:02 · 
Sabri Jalil
Sabri Jalil 
mengujudkan masyarakat celik kewangan adalah prasyarat untuk meningkatkan pendapatan. Singapura adalah negara kecil yang rakyatnya berpendapatan tinggi kerana mereka adalah kadar dan standard celik kewangan yang tingg....
10 June at 21:13 ·  · 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan